• Anasayfa
  • Müşteriler
  • Portföy
  • Hizmet
  • Google Adwords
  • Blog
  • Hakkımızda
  • İletişim

« Web Site’nin Faydaları »




7/24 Online Varlık.

Bir web sitesine sahip olmak, müşterilerin sizi her zaman, her yerde bulabilecekleri anlamına gelir. Web siteniz mesai saatleri dışında bile yeni müşteriler bulmaya ve güvenliğini sağlamaya devam ediyor. İhtiyaç duydukları bilgilere istedikleri zaman ve istedikleri yerde, ek satın alma baskısı olmadan erişebildikleri için kullanıcıya kolaylık sunar.

Bilgi Paylaşımı.

Bir web sitesi, alıcılar ve satıcılar arasında bilgi iletmenin hızlı ve kolay bir yolunu sağlar. Çalışma saatlerinizi, iletişim bilgilerinizi paylaşabilir, konumunuzun veya ürünlerinizin resimlerini gösterebilir ve potansiyel müşterilerden gelen soruları veya mevcut müşterilerden gelen geri bildirimleri kolaylaştırmak için iletişim formlarını kullanabilirsiniz. Müşterilerinizin ilgisini çekmek ve işletmenizi etkili ve uygun maliyetli bir şekilde satmak için tanıtım videoları da yükleyebilirsiniz. Bu aynı zamanda sosyal medya kanallarınızı tanıtmanın ve müşterilerinizle bir topluluk oluşturmanın bir yoludur.

Güven Sağlamak.

Günümüzün modern dünyasında, çeşitli şirketlerin en az bir tür çevrimiçi varlığa sahip olması beklentisi var. Potansiyel müşteriler, telefon numarası veya adresi olmayan herhangi bir işletmeye güvenmezler ve aynı şey bir web sitesi ve e-posta adresi olmadığı için de söylenebilir. Ayrıca kaliteli, kullanımı kolay bir web sitesine sahip olmak, işinizin tüm alanlarında aynı olumlu deneyimi bekleyebileceklerini varsayacakları için, müşterilerinizin hizmetlerinizi kullanırken kendilerini rahat hissetmelerini sağlar.

Pazar Genişletme.

Sitenize dünyanın her yerinden herkes erişebildiğinden, coğrafi engelleri kolay bir şekilde aşabilirsiniz. Herhangi bir ülkeden herkes şirketinizi bulabilecek ve bu nedenle artık potansiyel bir müşteri.

Tüketici İçgörüleri.

Analitik araçlar, tipik müşterinizin kim olduğunu, sizi nasıl bulduklarını, nelerden hoşlandıklarını belirlemenize ve siteniz üzerinden satın alma işlemlerini en üst düzeye çıkarmak için işletmenizi uyarlamanızı sağlar. Mevcut çok çeşitli veriler, sosyal medya kanallarınızın markanızı nasıl etkilediğini daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir ve hatta şube açılış saatleri, ürün çeşitleri gibi işletmenizin çevrimdışı yönlerini değiştirme fırsatlarını vurgulayabilir.

Reklam.

Google AdWords , İnstagram veya Facebook'ta reklamcılık gibi araçlar, müşterilere geleneksel çevrimdışı reklamcılık yöntemlerinden çok daha fazla doğruluk ve güvenilirlikle ulaşma gücü verir. SEO ve çevrimiçi reklamcılık, farkındalık oluşturmaya yardımcı olmak için harika bir yoldur, eğer doğru yapılırsa web sitenize gelen trafikte bir artış görebilirsiniz. Potansiyel yeni bir müşterinin çevrimiçi olarak belirli bir ürün veya hizmeti ararken gördüğü ilk şirket olun ve bir ürün satın almayı veya perakende satış noktası bulmayı her zamankinden daha kolay hale getirmek için web sitenizin iletişim sayfasını veya e-Ticaret özelliklerini kullanın.

Çevrimiçi Rakipler.

Eğer bir web siteniz yoksa, rakibinizin yapma ihtimali çok yüksektir, bu da yeni müşteriler kazanmayı kaçırdığınız ve onların akıllarında ön planda olabileceğiniz anlamına gelir. Hiçbir fırsatın kaçırılmaması ve rekabet tarafından kazanılmaması çok önemlidir.

Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri.

Web siteleri, müşteri hizmetlerini ele almanın daha kolay bir yolunu sunar. Bir FAQ (Sık Sorulan Sorular) bölümünde düzenli olarak sorulan soruların cevaplarını sunarak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltabilir, zamandan ve paradan tasarruf edebilir ve çok daha fazla bilgi sağlayabilirsiniz. Bu aynı zamanda müşterilerin anında yanıt alabilmesi ve zamandan tasarruf sağlaması anlamına gelir, bu da uzun vadede olumlu müşteri ilişkilerinin teşvik edilmesine yardımcı olur. Bu sizin için bir avantaj olabilir, tüm olumlu geri bildirimleri bir referansa yükleyebilirsiniz.

Büyüme Fırsatı.

Genel olarak web siteleri, potansiyel yatırımcılara yönlendirilebilecekleri bir yer sağlamanın harika yollarıdır. Şirketinizin neyle ilgili olduğunu, neler başardığını ve gelecekte neler başarabileceğini gösterir.